Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Less på Binero

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-18, 08:14 #1
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
Jag vill ge lite motvikt till alla negativa kommentarer. Har varit kund hos Binero i cirkus sju år eller så. Det har varit lite upp och ner, ibland har jag mig själv att skylla, ibland gör grabbarna på Binero sådant som förbättrar för oss alla, men kanske inte går i lås inom önskad tid.

Vi alla här jobbar med mjukvaror och vet hur stabilt sådant kan vara gång till annan. Om man har krav på total upptid och att Binero är den toksäkra och tokstabila leverantör som många här visar önskemål på, teckna ett separat SLA med dem.

Jag upplever det som att merparten av de som skrivit i denna tråd och har bekymmer kör andra plattformar än .NET, rätta mig gärna om jag har fel. Mina maskiner hos Binero har tuffat och gått tillfredsställande. De har tom varit stabilare än många av de leverantörer som jag jobbar med gentemot mina kunder i mitt "riktiga" jobb. (Nu pratar vi kunder med omsättningar i 500Mkr +)

Binero är generellt stabila, har bra support och har ett bra pris. Visst, jag har önskemål, men det handlar mer om styrning snarare än upptid.
digiArt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017