FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej hopp!
Mitt senaste projekt är http://feed.nu Meningen är att alla med en blog eller en feed ska kunna generera en android app. Vad tycks? något du har användning för? vad borde direkt göras om/läggas till? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det kan nog bli en populär sak.
Inget att klaga på när det gäller utseendet, men jag ser gärna att sidan kommer på fler språk. Videon till höger hade jag bytat ut och gjort en guide hur man reggar sig och sedan lägger in rss m.m. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det här var det sjukaste. Säger som Dansbandsdax.se - detta lär bli en populär grej, utan tvekan. Jag gillar det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
är det appen eller siten du syftar på ska vara på flera språk? Appen i sig kan vara på flera språk, eller rättare sagt man kan själv bestämma vilka alla led-texter ska vara så att man kan ändra språket.
Kul att ni gillar det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Skön sida. Jag har kollat runt på internet en hel del de senaste veckorna ang hur man kan göra sin egna app via RSS. Och detta är den första jag hittar som är gratis.
Har lite synpunkter på hemsidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Instämmer i hyllningskören. Smart. Ska absolut testas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för input, ska fixa det mesta. Tar gärna emot ännu mer feedback
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Hej, jag är ny här.
|
Riktigt bra tjänst! Har testat att göra en app till min blogg och det fungera perfekt.
Bra jobbat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du bör snabbt som tusan börja ta betalt för det där. 199kr per app är en bra början!
Om du vill sälja, skriv mig ett pm! ![]() Senast redigerad av mephisto73 den 2011-01-19 klockan 15:17 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Mycket imponerande tjänst!
![]() |
|||