FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Köpa prylar...
![]() Edit... Det blev lite kort, ehm... Nu vet jag! Har länge petat på python, kanske ska lova mig själv att stoppa hela handen i det? ![]() edit 2... Och så ska jag sluta stoppa in en snus på vardera sida, för det blir så dyrt att ta dubbelt... Kanske Senast redigerad av razor den 2011-01-03 klockan 13:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mina mål är att:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Ta examen
Starta upp fler sajter Öka inkomster Lära mig mig om att starta eget alternativt göra det Försöka hitta jobb Blogga mer, särskilt utifrån vad folk behöver/letar efter för tillfället |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är inte direkt webbaserat, men vafan.
- Bli klar med om-arret av Staring Into Strange Eyes och ge ut den. - Ge ut Hjorten / La Nausée-collaben. - Fullängdare baserad enbart på fältinspelningar. - En compilation baserat på vinylknaster. - Flera spelningar. - Få åtminstone ett bolag intresserat av "Tystnad"-splitten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Mina mål för 2011 är följande:
- Lägga ner mer tid på hemsidor - Få upp minst två informationssiter - Lära mig mer om webbdesign - Lära mig mer om SEO - Träna regelbundet, minst 3 ggr i veckan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mina mål för året: 1. Anställa en riktigt duktig webbprogrammerare 2. Få igång ett par nya Thailandrelaterade sajter 3. Köpa in mer hårdvara (enbart Mac) 4. Blogga mer 5. Få ett par-tre sajter att klättra ett par snäpp på relevanta sökord 6. Tapetsera om kontoret 7. Göra mitt bästa år ekonomiskt 8. Nästan enbart jobba utifrån en förbestämd plan (planerade under julsemestern) 9. Två dagar ledigt i veckan istället för en 10. Ha JÄVLIGT KUL!
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Några konkreta mål har jag inte satt upp någon gång förut men det kanske är bra.
2011 blir ett år då...
Att börja träna och laga mat istället för att käka ute hör till mina lite lägre ambitioner men om jag inte sätter upp det som mål kan jag inte bli besviken vid årets slut. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Det enda målet jag har nu är att
1: Lansera nya versionen av en av mina sidor Senast redigerad av tartareandesire den 2011-01-06 klockan 14:03 Anledning: Egenreklam |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
- bli mer fokuserad
- lämna över mer jobb till andra - göra flera samprojekt - fortsätta träna ett par ggr i veckan - ägna mer dagtid till aktiviteter med barnen |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|