FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker du borde arbeta vidare med designen, som första intryck känns sidan oseriös. Du borde även införskaffa en sidkarta så man lättare kan gå mellan dom olika undersidorna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Så wordpress blir nog kanske smidigast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Första känslan jag fick var direkt.. att jag hade kommit till en reklamsida som försöker sälja några piller för fettförbränning... :S
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta projekt kan bli kul att följa. Se till att förbättra layouten nu så
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är en helt ny design uppe ! Jag bestämde mig för att behålla sidorna och lägga ny design på dem och sedan gjorde jag ett wordpress tema som såg ut som resten av sidan så det smälte in bra.
Säg gärna vad ni tycker, testa gärna runt lite på bloggen och säg om nåt är fel/dåligt då jag aldrig skapat ett wordpress tema förut ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser väl helt okej ut. Dock tycker jag du borde börja sälja en produkt av något slag som affiliate.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Du menar typ tradedoubler ? Vet inte vad det skulle vara .. typ kostillskott ? Annars finns ju typ e-books på clickbank men vet inte om folk som besöker min sajt skulle köpa sånna de brukar ju kosta nån/några hundringar. Senast redigerad av Delta den 2011-01-07 klockan 20:45 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
E-böcker från clickbank brukar inte innebära några problem prismässigt. Det som folk inte gillar med böckerna därifrån är att de är skrivna på engelska
![]() Så jag rekommenderar att du ansluter dig till affiliatenätverk och kör på därifrån. Tycker TD suger negroballs. Så det bangar du helt klart ![]() Kan väl vara... typ, något relaterat till magrutor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Får klura lite på vad det skulle kunna vara för något man skulle kunna sälja ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När folk anländer till din sida om magrutor så vill de högst sannolikt skaffa sig ett par sådana. Sälj en produkt som berättar hur man gör/hjälper. Någon slags träningsmaskin kanske?
Commission Junction! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|