FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej Hopp!
Då Wn är ett publikt forum där vem som helst kan läsa de trådar och de diskussioner som bedrivs här. Hur många företag och potentiella kunder läser i Wn och är ute efter att välja en webbleverantör? Utifrån de trådar så värderar dom oss på sina sätt genom att analysera det vi skriver. Hur seriösa vi är, vilken kompetens var och en har. På webfacit som har en annan inriktining, där är jag helt säker på att potentiella kunder läser. Men hur är det här på wn? Är det några av er andra som har fått en kund genom wn? Eller har vetskap på något annat sätt att det inte bara vi webmaster som läser här? /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Läser trådar här på WN flera gånger per dag dock postar jag sällan inlägg så visst är det mer än bara de aktiva "skribenterna/postarna" som läser här.
Jag värderar personligen tips/erfarenheter om webbhotell el dyl en hel del högre då jag vet/antar att den genomsnittliga kompetensen är relativt hög här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är definitivt andra än webbmasters som läser här. Jag har fått flera bra erbjudanden och en del rätt konstiga...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
/Bengt
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ok, kul att du fått både bra och en del underliga erbjudanden Helena genom WN!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror att Google gör mycket, för WN brukar ligga rätt högt upp. Om man tänker tillbaka till vissa företag som AB Direkt som exempel och folk som googlar efter lär nog gå in och läsa.
Dock så tror jag inte folk surfar in på WN direkt utan kommer via någon sökmotor när dom sökt efter ett visst ämne eller företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är sant, många kommer nog in via Google när de söker efter ett företag, produkt eller en tjänst.
Men å andra sidan, vet jag att wn har fått en viss publicering i en del tidningar. I sista numret av internetworld, dock inte något större fokus på wn, men i allafall. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Internets gyllene regel: Skriv inget du inte vill att din framtida chef ska läsa.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|