FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack alla för hjälpen! Gott igenom alla sidor ni skickat och tagit emot alla tips. Tror jag faktiskt sätter mig ner och jobbar på det orginala Wordpress temat. Trodde det skulle vara mer komplicerat att modifiera bloggen men allt går ju att ändra via CSS
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Sen finns det ett tips som du kanske redan använder dig utav, men gå in på liknande bloggar, eller med det temat du har, kolla vad dom ändrat i css koden för den visas ju ändå ut i webbläsaren, sen är det bara att ta lite inspiration därifrån. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför är alla* affliate-sidor sjukt jävla jättefula? Borde det inte gå att dra in ännu mer pengar om besökaren faktiskt landar på en sida som inte bara känns som billigast möjligt för att ägaren ska kunna gå så mycket plus som möjligt?
(* sanning med modifikation) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så det är bra Kimppa, satsa på lite stil! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() OT: Jag har dessutom sett många sidor, vars skapare är ganska kända i Sverige, som är enkla och relativt fula. Antingen så är dessa sidor inte deras huvudsysselsättning, eller så konverterar de bra pga sidans enkelhet. Så för att sammanfatta vad jag skulle se som okej: alla engelska strängar översatta till svenska (om sidan är svensk så klart) någon ändring som anpassar temat till sidan/sidans innehåll information som ger ett mervärde ON T: Kimppa: Jag vet inte om du också letade efter teman som kostar? I så fall, kolla in Affiliate Theme. Adspress (gratis), Amazing Grace (gratis), DynaBlue (gratis), Meta-Morphosis (gratis), Mainstream (gratis) och Rockstar (gratis). |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|