FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Binero har tillväxt problem därför var de tvugna att byta brandvägg.
De får för f*n sluta annonsera om billiga domäner mm så att de kan ha en stabil miljö som klarar trycket. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Man märker hur sårbar man blir när man har alla domäner på samma hotell. Har flera uppdrag som måste göras på mina och kunders hemsidor innan dagens slut.
Det verkar bli ytligare en lång dag det här, man kanske skulle skicka fakturan till Binero ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det jag inte förstår är att DNS'en går ner så ofta. Ska inte detta vara något som går ner absolut sist?
Jag håller på och flyttar viktiga sidor från Binero till min egna VPS hos Glesys, men har ju fortfarande domänerna kvar hos Binero och går DNS'en ner så skiter det ju sig ändå... |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag har hela tiden sagt att jag är nöjd med binero trotts deras utmaningar med prestanda..
men nu skall jag nog ta mitt pick och pack och flytta.. hela miljön nere i 7 timmar är INTE ok.. jag använder binero som utvecklingsmiljö men dem duger ju inte äns till det.. |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag undrar varför de väljer att byta ut hårdvara under sista julhandeln?
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis allt med Binero har varit under all kritik det senaste halvåret, vilket är helt ofattbart. Hur man kan gå från att vara bästa alternativet till att vara i särklass sämst på samtliga punkter.
Dagens driftstopp gjorde att bägaren rann över för mina två sista kunder som satt på Binero, och dom ska nu kräva kompensation och flytta så fort dom kan. Otroligt märkligt fenomen detta, då personalen från Binero som hjälpt mig vid olika tillfällen alltid varit mycket kompetenta och ovanligt trevliga och hjälpsamma. Det brukar inte gå hand i hand med en usel produkt... |
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Glädjer mig något oerhört över att jag inte har webbhotell hos Binero.
För övrigt andra gången något sånt här inträffar denna månad. Inte okej. |
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Går i tankarna att flytta allt till ett Loopia konto som kostade 1kr
![]() |
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Mina siter har varit uppe i 10 min för att sedan ligga nere igen. Verkar som det blir jobb på julafton, tack Binero
![]() |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|