FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Haha. Underbart... Låter nästan som Surftown/One metoder.... |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hörru... Att stänga av folk för att de varit kritiska har vi då aldrig gjort! Kan erkänna att vi inte var snällast i branschen för några år sedan (ca. 2006-2008) men det ser betydligt annorlunda (och bättre!) ut nu för tiden, med bland annat nya avtalsvillkor.
Ta gärna en titt på Trustpilot. Visserligen danska kunder (finns ju ingen liknande sida i Sverige, med lika mycket användare), men de ligger på samma servrar som våra svenska kunder, och det är samma människor som sitter i drift, support och utveckling för båda länder. (Dock svarar ju givetvis en svensk på svenska supportärenden, och vice versa. ![]() Senast redigerad av jgabor den 2011-01-18 klockan 10:33 |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Att ni sen tar extra betalt för telefonsupport ska vi inte gå in på då denna tråden handlar om Binero. |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vad vi däremot gjorde fel, var att inte förvarna kunden. Det har vi idag blivit betydligt bättre på, och stänger aldrig av en kund idag utan att kunden har på något sätt har besvarat vår förvarning. Citat:
Du kan däremot betala för det, och då hamna på nästan samma nivå som Binero prismässigt. (Jag använde endast Binero som exempel eftersom tråden handlar om dem. Byt ut Binero mot annat valfritt webbhotell, om så önskas.) |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Alltså sant o sant, jag har varit kund hos dem i kanske drygt 2 år.. sen helt plötsligt blir mitt konto avstängt IDAG några dagar efter att jag snackat lite illa om dem i forumet.
Mattematiken kan du väl göra upp själv. Hur stor sannolikhet är det att det inte har nått med varandra att göra? ![]() Bojkott helt klart. Väldigt oseriöst att blanda in deras aggression mot mig med mitt konto.. |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
"begränsat åtkomst till kundcentret" eeh ?
Vad ska det hjälpa om ni vill få tag i mig som person???? Att maila och skriva att ni stängt av mig fungerar, men att maila och ta upp era "misstankar" som vi sedan kan tala om per telefon fungerar inte. Det låter helt klart väldigt fuffens allt detta! BINERO är i mina ögon riktigt oseriösa. "Du kan väl kontakta oss då, så får vi reda ut det." eeeh?? |
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är väl bara att du korrigerar dina uppgifter med aktuella, så är problemet löst, eller hur? |
||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Timofey:
Okej, det låter lite som medvetet stänga dina luftvägar några minuter för att "väcka kunden i fråga". Inte stänger Telia av min telefonlinje för att "väcka kunden i fråga". Dem ringer och skickar brev ifall dem vill ha kontakt med mig. Du måste ju själv förstå hur orimligt det låter? - Hej! Varför får jag inte ta nått kaffe? - Näee, chefen ville väcka dig.. - Okej, ska jag höra av mig till honom? - Japp Låter lite som Hitler fasoner. Jag rekommenderar verkligen inte BINERO som stänger av (märkligt nog) mitt tillträde till KUNDCENTRET(?) när dem vill få kontakt med mig? Man kan inte maila och säga att man vill ha kontakt med mig. Men man kan maila och säga att man har blivit låst i 4 veckor. Senast redigerad av Alpha den 2011-01-17 klockan 12:50 Anledning: EDIT: Editerade lite så att man lättare förstår mig.. |
|||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du missar att betala en räkning och missar en påminnelse så stängs linjen av och så fort du ringer nånstans så kopplas du till deras kundtjänst. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|