| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Kul o veta. Hur många av er här driver en blogg / webbsida på heltid?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Administratör
|
Jag gör
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Inte jag, det tar betydligt mer tid än så..
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Jag med, men jobbar inte heltid. Jag jobbar när jag vill och känner fört, vilket säkert blir mer än heltid.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Just nu gör jag det på halvtid. Jag tar det sista steget om några månader.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Handlar det om hur mycket tid vi lägger ner eller om webbplatsen/bloggen är den primära inkomstkällan?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Jag bloggar en del, men utanför min "vanliga" heltid och även utan ekonomisk vinning, så det kanske inte räknas!?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
jag tror tanken är "vem lever på sina siter".
internet is a wonderful place.. Vi kan göra mycket här. men det är ju inte för alla, vissa föredrar "vanliga jobb" .Lever själv på internet. tiden som krävs av mig är inte heltid men jag lägger nog ner en del tid på det bara för det är kul. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
men jag har "levt på och utav internet" de senaste dryga 10 åren.. ..och mitt "vanliga jobb" ÄR internet! Tycker fö att jonny´s fråga var väldigt relevant. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Jag driver 2 bloggar och runt 10 webbplatser. Detta görs vid sidan om mina studier.
Om några månader tar jag studenten, och då är det heltid som gäller
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|