| FAQ | 
| Kalender | 
|  2010-12-15, 01:20 | #1 | ||
| 
 | |||
| Mycket flitig postare | 

Kul o veta. Hur många av er här driver en blogg / webbsida på heltid?
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 01:39 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Jag gör    
				__________________ @Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 02:57 | #3 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Inte jag, det tar betydligt mer tid än så..
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 05:37 | #4 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | 

Jag med, men jobbar inte heltid. Jag jobbar när jag vill och känner fört, vilket säkert blir mer än heltid.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 07:15 | #5 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Just nu gör jag det på halvtid. Jag tar det sista steget om några månader.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 07:41 | #6 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Handlar det om hur mycket tid vi lägger ner eller om webbplatsen/bloggen är den primära inkomstkällan?

__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 10:26 | #7 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | 

Jag bloggar en del, men utanför min "vanliga" heltid och även utan ekonomisk vinning, så det kanske inte räknas!?
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 10:58 | #8 | ||
| 
 | |||
| Bara ett inlägg till! | 

jag tror tanken är "vem lever på sina siter". internet is a wonderful place.. Vi kan göra mycket här. men det är ju inte för alla, vissa föredrar "vanliga jobb"  . Lever själv på internet. tiden som krävs av mig är inte heltid men jag lägger nog ner en del tid på det bara för det är kul. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 11:47 | #9 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | 

Jag driver 2 bloggar och runt 10 webbplatser. Detta görs vid sidan om mina studier. Om några månader tar jag studenten, och då är det heltid som gäller   | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-12-15, 12:51 | #10 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | Citat: 
 men jag har "levt på och utav internet" de senaste dryga 10 åren.. ..och mitt "vanliga jobb" ÄR internet! Tycker fö att jonny´s fråga var väldigt relevant. | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |