FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
8 fina domäner inom olika branscher säljes, bra priser, normalt sett attraktivt. F-skatt finnes.
vittguld.se 700 kr. Allt med guld är glödhett just nu och lär förbli så länge. telefonkonferenser.se (telefonkonferenser.com ingår) 1500 kr. En ruskigt stark företagstrend när resandet minskar, mkt google-stark marknad. Känns som prisvärd domän. alltomwebbshop.se. 500 kr. webbshop.se hade varit bättre... :-) men skämt åsido, ett prisvärt alternativ för den som har nån idé inom ett av sökordens rolls royce-områden dvs webbshop. fuskpäls.se. Endast IDN. Slumpas bort för 150 kr. tolkforum.se 500 kr massageforum.se 500 kr sverigeforum.se 500 kr. 3 fina domäner för rätt köpare. I synnerhet de företagsrelaterade massage- och tolkforum borde lättast kunna hitta nytt hem!!?? alltomhåravfall.se (alltomharavfall.se ingår) alltomhåravfall.com (alltomharavfall.com ingår) alltomharavfall.nu (alltomhåravfall.nu ingår) Ett grymt domänpaket i exklusiv internetmarknad. Jag har fått fina bud på domänerna men tycker att de är värda utgångspriset 7500 kr + moms. Detta pris kvarstår därför. Som vanligt önskar jag att tråden respekteras. Frågor/synpunkter maila/PM:a istället. Bud via tråden, PM, mail. Välkomna! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tar alltomhåravfall.se (och endast .se-versionen, om möjligt).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, du har mail.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
För info, ingen affär ännu genomförd. Samtliga domäner kvarstår till försäljning enligt ovan.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|