FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej.
Vi har öppet köp på alla våra produkter och det har inte varit några problem med det. Sedan undrade jag bara... När ni returnerar kundens pengar, tar ni bort fraktavgifterna och era andra kostnader innan ni returnerar kundens totalbelopp? I dagsläget står vi för alla kostnader men vissa kunder funderar vi på att ta ut en kostnad på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om det är kunder som systematiskt returnerar så är det bättre att avstå affären än att särbehandla vissa kunder med vissa avgifter, tycker jag.
Det är kanonbra service att ha fri returrätt och att kunden slipper betala framkten, det tror jag du vinner på i längden. Det skapar en positiv aura kring dit tföretag att ha "no-fees-added" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är en så pass liten kostnad och ändå väldigt få som returnerar. Tack Conny! WN hade inte varit mycket utan dig! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|