FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kör på typ, Condeco
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag dyker upp lite senare. Alltså mellan 6 och 7 senast. Jävla damer som vill träffas vid fel tidpunkter ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fröken olsson är ett bra kafé nära nordstan!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
ja det säger ni nu när jag redan satt mig på cafe prego som är nära systembolaget, 3 butiken, fiskbutiken osv osv. lätt o nära. någorlunda lugnt också.
finns inget vettigt i nordstan ju :P. men nu är jag parkerad ![]() ![]() ring/smsa på 0765-718600 så kan jag guida er om det behövs. Ses gubbar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
|||
Medlem
|
Den av er som kommer sist får ta några smygbilder på gänget som står och väntar... Efter Dennis beskrivning av hur det kommer att se ut så känns det som att det kan bli en riktig klassiker den bilden!
Hur som helst... ha så skoj! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ha det så trevligt! Ta lite bilder nu så vi får se när lite av oss data nördar som träffas
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
|||
Medlem
|
Blää!
Hade ju planer på att komma, men det ser inte ut att lösa sig! Hoppas att ni får en trevlig kväll och att det styrs upp fler GBG träffar! Ha det bäst! MVH ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tell me why...why does it have to be like this? Tell me why?...
Vad tror ni, är våra GBG grabbar fortfarande på dejt eller? Jag vill veta allt som hänt, är så damn nyfiken. Allt ifrån när dennis mötte upp er eller om ni mötte upp han osv, till vad ni åt och vad ni snackade om. Bilder får gärna komma i massor....Beleza! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|