FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan,
Jag skulle vilja att ni ger mig konkret feedback på min sida www.SheepFiles.se.
Tack på förhand MVH Alexander |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sidan känns allmänt kantig, tråkig typografi och dåliga marginaler. Det enda jag egentligen gillar är fåret. Skulle dessutom avråda dig från att använda Comic Sans i annat än serier, hemskt typsnitt.
- Uppladdningskön borde vara på Svenska. - Var tog filen vägen efter att den var uppladdad?.. Jag hittar den inte någonstans? - Alternativ till Flash? Senast redigerad av KarlRoos den 2010-11-23 klockan 12:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Designen tilltalar en inte, men de behöver ju inte vara nått dåligt då det skall vara en upload tjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mina tips: 1. No offence, men lägg ner mer än en kvart på designen. Kanske ta en timme och kika runt på liknande tjänster och hitta inspiration, utan att sno. Jag hade nog föredragit ett eget "unikt" får, eller låtit någon duktig "ritat" detta åt mig, istället för att använda en gratis-nedladdad sådan. 2. Centrera Facebook-inloggningen bättre så den kommer direkt i blickfånget 3. Några små språkliga missar: a) lagrings utrymme - lagringsutrymme b) facebook konto - Facebook-konto c) internet anslutning - internetanslutning
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2010-11-23 klockan 14:30 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack för att du tog dig tid att ge mig feedback! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack så mycket för hjälpen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tror det blir bra om du och designern slipar vidare. Ge inte upp förrän du är supernöjd. Låt ett antal vänner (allt från mamma etc till kompisar) testa sidan och då får du förhoppningsvis en klar(are) uppfattning om hur användarvänlig den är. Användarvänligheten är trots allt viktigare än utseendet, även om dessa två normalt är förenliga. Lycka till glömde jag att säga!
![]() |
Svara |
|
|