FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En liten parantes till zenda..
Det är inte så att fakturan är att tolka som ett kvitto? Det har själv hänt mig att man betalat något online och hem skickas en faktura där det står att den är förskottsbetald eller liknande. Att förfallodatum och bankkontonummer fortfarande finns kvar är att de kör mallar i sitt faktureringsverktyg där texten Förskottsbetald bara lagts till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har nu krediterat fakturan som kommer per post till er. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Beror hur man ser det, man kan väl anse det är rimligt att få ersättning för sin tid för att lösa deras problem som dom själv ha skapat.
Sedan beror det väl hur dom sköter det, enstaka fel någon gång kan man väl acceptera. Men skulle det hända flera gånger så ser jag det rimligt att be dom ersätta för sin förlorade tid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dock så har jag redan haft problem med företaget. Första gången jag beställde så hade supporten ingen koll på sin egna tjänst vilket jag fick testköra själv och sedan ge feedback till supporten. Självklart är det alltid kul och hjälpa andra men att hålla reda på deras ekonomi gjorde mig lite ledsen. Ett litet plåster skulle gett så mycket! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ballou är ett av de mest seriösa webbhotellen i Sverige. Även jag är övertygad om att något gått fel i processen och vid påpekande kommer de göra allt de kan för att rätta till.
Plåster är förstås alltid bra. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
zenda, anders - uppenbart att de måste lägga lite krut på fakturasystemet. :-)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|