FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Säljer en e-handelsdesign i psd-fil som jag gjort och det inte blev någonting av. Det som ingår är en psd-fil med välstrukturerad lageruppbyggnad. Allt utom produktbilderna och logon (no shit...) som jag tagit som exempel ingår. Vi kör ett utgångsbud på 1000 SEK exkl. moms. http://www.speedyshare.com/files/250...delsdesign.jpg http://www.speedyshare.com/files/250...esign_over.jpg Innehar f-skattesedel och designen säljs genom min firma. Förbehåller mig rätten att ej sälja om jag inte tycker budet är för lågt. Auktionen avslutas på söndag 21:00 (den något sena tiden då jag är borta lite till och från kommande dagar) /Johan Senast redigerad av cliche den 2010-11-03 klockan 18:13 Anledning: La till en mouseover-undersida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ursakta att jag blobbar ner din trad, men maste bara saga att det var en riktigt snygg design, helt i min smak!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller med, det var en väldigt snygg design. Ska faktiskt fundera på det, återkommer sen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjena !
Mycket fin , kan bli så att man lägger sig i detta..... Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jisses vad snyggt , jag bjuder startbudet på 1000kr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag känner att jag har dragit mig bort från den här delen av forumet eftersom att det läggs ut en sånn ohelig mängd av skit här.. men det här var riktigt possitivt, det är skoj att se så välarbetade, genomtänkta och riktigt fina designer här.
Har desvärre inget behov för en butiksdesign själv, men känner att det behöver verkligen framhävas när någon försöker sälja proffsdesigner här. Sorry för OT. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
eftersom utgångsbudet är 1000kr antar jag det är reservationspriset med ?? konstigt inte fler bud kommit på detta men kommer väl i sluttimmarna
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fruktansvart snygg design! Hade jag haft tid och ork sa hade jag lagt bud pa designen och andrat fargerna sedan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag bjuder 1500 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är detta den gamla designen som topstreetwear.com hade innan de bytte design?
Kände igen designen och så alla hiphop-klädesmärken längst ner på sidorna. Du som designat topstreetwear? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|