FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
På en tioårsperiod "tjänar" man alltså sex kronor om året! Då har man ju råd att äta en kaka till varje år! Fantastiskt!
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Sorry för "ironin". Har man redan ett Godaddy-konto och är i färd att handla .com är ju tipset perfekt.
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om man vill radera domänen sen måste jag ta bort den innan fakturan kommer för att få slippa betala?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Simon: du får ingen faktura från GoDaddy. Du betalar med kort, alternativt PayPal.
Och om du vill radera domänen, och inte förnya den så kan du ta bort den nästa gång du får en påminnelse om att domänen bör förnyas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tack för tipset
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
I agree! Tack för tipset!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Beror väl på vad man ska ha domänen till. Om man har tänkt sig att bara inneha den i ett år och sälja den innan förnyelse. Eller om man vill testa om det är lönsamt att parkera den så är dessa erbjudanden perfekt. Har man tänkt sig att inneha domänen i tio år bör man välja en registrar med stabila och låga priser. GoDaddy är inte billig andra året vid en normal dollarvärdering.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|