FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej WN!
Jag tillsammans med en större grupp håller just nu på med en hemsida baserad på Wordpress, som skall handla om varför vi bör modernisera skolorna och föra in mer teknik i dem. Vi hittade idag ett väldigt snyggt tema, som dessutom passade utmärkt med vad vårt ämne: http://wordpress.org/extend/themes/coffee-desk. Lägg märke till Iphonen, usb-minnet och musen - Ett utmärkt tema! Vi har dock ett stort problem.. Vår sida kommer att innehålla mycket information, och därför så måste vårt tema ha stöd för en så kallad "Förälder" - Ni vet när man håller musen över ett alternativ i menyn, och det då visas ännu fler "flikar/Alternativ" i menyn. Oturligt nog så har det underbara temat vi hittade ovan inte stöd för sk. "Förälder" - Och trots att vi har sökt runt så har vi inte hittat något tema likt detta. Vi vore därför oerhört tacksamma om Ni på WN kunde ge oss tips på passande teman, som gärna får likna temat jag länkade till ovan. Temat måste också vara gratis. Vi vill helst att det innehåller tekniska föremål som temat som är länkat till, och det får gärna vara allmänt influerat utav teknik i allmänhet. Även skolmiljöer går bra. Tack på förhand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Kåda om =)
|
||