FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Visst blev jag irriterad. Men det är inte en så himla rolig situation bara och tycker inte alls det är så komiskt som ts påstår. Sedan så tycker jag "knullis" uppfyllde punkterna på min lista väldigt bra! ![]() Visst skrattar han åt laserturken och inte "lasermannen" men laserturkens video uppstod faktiskt som resultat efter lasermannens mord och därför tycker jag inte att någon ska dö av skratt. Tycker bara han borde skriva lite mer ödmjukt och visa lite mänsklig sympati. Men jo hans sätt att uttrycka sig är väldigt roligt. Senast redigerad av Lancelot den 2010-10-29 klockan 14:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men för helvete lägg ner , håll dig borta om du inte tycker det är roligt, de flesta verkar ha humorn i behåll och tycka det faktiskt är roligt, nej jag har ingen sympati för en galen turk/arab/syrian som är totalt skogstokig och inte sovit på 5 dar och gör bort sig framför kameran till en reporter.
Inget du säger kan ändra på min smak för humor tyvärr jajaja hahaha |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Humor och komik bygger mycket på att man bryter det oskrivna regler och gränser som finns.
Det skämtas mycket i TV/media om saker som indirekt har uppstått på grund av dödsfall. Jag tycker som många av det större svenska komikerna att man måste kunna skämta om allt. Givetvis kommer folk ta illa upp när man skämtar om något som trampar dem på tårna, vilket givetvis är tråkigt. Men samtidigt nödvändigt för att kunna hålla en öppen dialog. För övrigt ser jag komiken mellan mig och killen i videon. Det är så långt i från vad jag skulle säga/göra så för mig blir det ett komiskt inslag på grund av det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Instämmer Fredrik man skall kunna hålla en öppen dialog om det hela.
Samt nu vart det ju inte någon här på forumet som tycker själva lasermannen är rolig. Utan videon jag postade. (Laserturken) hans sätt att agera. Sen tycker jag det är väldigt tråkigt att folk nästan hoppar på mig för en sån grej? skulle aldrig slå mig in att hoppa på någon som tycker parlamentet är roligt bara för jag inte tycker det. handlar inte om etik eller moral om man tycker laserturkens sätt att prata på och framföra sig på är rolig. ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det som ÄR roligt för betraktaren ÄR roligt för betraktaren. Detta innebär inte att det är roligt för alla. Vi har alla olika humor. Jag tyckte gentlemannen i bilen (som tråden handlar om) bjöd på ofrivillig humor. Det är nog däremot väldigt få (mentalt friska) människor som skrattar åt att en vettvilling skjuter oskyldiga människor i Malmö. Däremot antar jag att det kommer skämtas KRING detta, men det är en annan sak. Människor har alltid skämtat kring hemska saker i tillvaron, utan att de därmed rättfärdigat fenomenet i sig. Även Hitler tycker jag var en tragikomisk figur i löljig mustach och fula byxor. Detta TROTS att han gjorde sig skyldig till ett av världshistoriens värsta brott mot mänskligheten. Även Charlie Chaplin verkade uppfatta något lustigt med denne vedervärdiga person.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2010-10-29 klockan 15:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Han var ju rolig =) hotar folk framför kameran sen kör han för fort på slutet också :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja det gör det.
För om en invandrare gör det kommer ni svenskar, alltså alla svenskar, eller de flesta av "oss eller er", dra oss över en kamm. Nu är Gärningsmannen eller lasermannen som han kallas svensk, det vet man inte än men jag tror det, och det gör inte alla svenskar till bovvar. Men skulle t.ex denho acar göra så där och sätta skräck i en stad skulle ALLA invandrare få kritik mot sig typ. För det är ju ändå vi som vandrat in till underbara sverige.. Skulle ni göra så i vårat hemland skulle ju saken vara exakt här, folk skulle se ner på er och önska hängning utav er (fast t.ex i kurdistan) får man bara fängelse ![]() Men du fattar min princip iaf, låtsas inte som att du inte gör det kalasboll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Glädjs åt den roliga videon eller hata den, men det är videon denna tråd handlar om inte mig som person. Senast redigerad av knullis den 2010-10-29 klockan 16:33 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|