FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag gillar Loopia men har självklart blivit ganska irriterad på dem när det varit struligt. Några saker som jag tycker är extra bra med Loopia är deras support och (nya) kontrollpanel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller absolut med, till skillnad från Binero så har Loopias kontrollpanel alltid fungerat.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Förutom när man skall göra viktiga saker. Som att betala fakturor och få Loopia att förnya domäner man har betalat för. Att man inte får ha aktiva fakturor om man skall göra en överlåtelse är inte heller en hit. Men den är snabbare än Bineros, och inte lika svårnavigerad.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu var iofs topic att dom delar ut Ipod Nano och jag fick min idag. Tusen tack Loopia.
En fråga dock, varför kom det ett litet kuvert med ett blankt papper inuti? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Haha, ja tanken föll mig lite
![]() Nä men det var ett litet kurvert, några millimeter större än själva boxen som spelaren låg i, med apples logo på, men i kuveret så var det bara en tom lapp utan ngn text på. Webbhotellspappret låg löst i postpaketet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |