FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror att du har en profil-idé som funkar, men det är lite plottrigt och stil-osäkert än så länge. Jag gillar dock tanken bakom det hela.
Ett par konkreta förslag: Byt typsnitt, Optima fungerar ganska dåligt på skärmen. Brödtext på nätet - hur tråkigt det än är - måste nog vara i ett av de vanliga typsnitten såsom Arial, Tahoma, Georgia etc. Minska antalet typsnitt. Gäller i alla lägen, men speciellt på hemsidor gillar folk att släppa loss. Det ger dock ett osäkert intryck och späder ut din profil. Välj två och stå på! Mer färg/fokus/skillnad på kundvagnen. Den smälter in lite för mycket med resten av sidan. Sidhuvudet får du laborera lite mer med, det väger åt höger just nu.. Exempelvis kan du göra loggan större och mannen-med-spetsiga-öron-som-absolut-inte-är-batman mindre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Borttaget av mig som trådstartare pga. att sidan snart ska gå online..
Senast redigerad av jonthee den 2010-10-29 klockan 11:31 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Sådär, ändrade om lite basic på sidan nu, fick bort det värsta
![]() Ska försöka framhäva varukorgen lite bättre.. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Textstorleken ändrar inte produktbeskrivningen till större format! Märkte det nyss!
Men sidan ser riktigt bra ut nu! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sidan ser mycket bättre ut! Men jag tycker fortfarande det är lite för mycket info i headern, överväg att lägga: "Snabb leverans" och "Betalningsalternativen" i vänsterkolumnen istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ni som säger att sidan är "mörk" och att detta inte är bra för försäljning och så vidare. Bygger ni det på eran personliga åsikt eller finns det något vetenskapligt som stödjer detta? Då menar jag i stil med att blå färg inger en viss känsla etc...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker personligen inte det spelar någon roll. Jag använder mig av en specifik klädesplagg webbshop och den är helt svart! För en sida som denna med diverse "leksaker" tycker jag en mörk färg passar perfekt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis som du särger så kan ju färger representera olika känslor och saker, och för att citera en vänn "Svart har ju alltid varit dödens färg". Svart = dystert (min personliga åsikt)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|