FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Domänen 2oy.net säljes idag i form av auktion. Posta era bud här i denna tråd (bud i tråd går före PM).
Startpris: 60kr. Auktionen slutar idag klockan 21:00 Registrar: NeedName.net Expires: 2010-12-16 Jag är privatperson, betalning till bankkonto (Swedbank). Domänen pushas till köparens konto på samma registrar. Inkomna länkar till domänen kommer tas bort, så köp domänen enbart pga namnet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Verkligen? Inga bud på en CCC.NET för bara 60kr ?
Det här forumet slutar inte att förvåna ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
det är mer specifikt NLL."NET".
Inte direkt första prion. Ganska enkelt att chansen finns att ingen här vill vidareutveckla det namnet.. Eller känner att det är en högrisk investering om man ser på möjlig vinst vid vidareförsäljning. Så förvånad är jag absolut inte ![]() Prova internationellt och även rena domän siter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, påstår inte att det är ett toppen domännamn eller något. Lite förvånad bara att kostnad i form av registreringsavgift förkastades
![]() Denna auktion stängs därmed nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har försökt bjuda via pm men får inget svar. Skulle inte auktionen sluta kl 21?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Josef,
Det är bland annat pga denna anledning jag bad att bud skulle postas i tråden. Men jag ser nu att jag fått två bud i PM. Oskar G: 100kr Josef: 150kr Om du fortfarande vill ha domänen Josef, så är den därmed din för 150kr. Klockan är nu även 21:00 så officiella tiden har mötts. Skicka mig ett pm om du fortfarande vill ha domänen så fixar vi betalning och push. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|