FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Godmorgon.
Jag har ett problem sedan några dagar tillbaka. Alla mail fastnar i webmailen och skickas inte till Outlook expressen?!?!? Två helt olika domäner och webbhotell konton... Så felet tordes ligga i Outlooken...eller? När jag trycker på knappen "skicka/ta emot i Outlook så kommer följande fram. Ett okänt fel har uppstått. Konto: 'xxxxx.com', Server: 'mail.xxxx.com', Protokoll: POP3, Port: 110, Secure (SSL): Nej, Felnummer: 0x800C0133 Då måste jag logga in på webbmailen och radera för att det skall gå att "trycka" på skicka/ta emot knappen i Outlooken..... -Då kommer inget felmeddelande... så då ser det ut som att allt är frid och fröjd...tills... Ett nytt mail kommer... Då får jag göra om hela grejen igen! -Ahhhhhhh.... Någon vänlig själ som vet varför och hur man får bukt på det hela. Jag vill inte använda webbmailen.... Tack på förhand Mathias |
||
![]() |
![]() |
|
|