FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En krona spelar stor roll, tro det eller ej.
Jag har ibland blivit nekad att t.ex köpa något random, vi säger en kokosboll som kostar 8kr för att jag haft 7 kr, då har det fått vara. Men det kanske bara är jag det. Och ja, kronan är ett steg närmare miljonen. "Många bäckar små" Men har jag fullt upp och det är mycket folk omkring mig skiter jag i kronan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Beror ofta på vad jag har på mig för braller och om jag lämnat bältet hemma eller inte!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Brukar inte plocka upp små pengar, bara tiden kostar i regel mer än myntets värde att jaga.
Nu har jag dock nästan aldrig kontanter på mig, max är enstaka små mynt för klara gå på toa och sådant på stationer då man reser en del. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Administratör
|
Är myntet så lite värt att det inte är värt att plocka upp det så plockar man upp det för att inte skita ner.
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte ens myntfack i min plånbok så det får nog vara för min del.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Ytterst sällan att jag plockar upp enkronor, kanske om jag står vid t ex en biljettautomat och skall betala parkeringsavgiften och jag då råkar tappa någon enkrona.
Lite samma som elitasson, har inget myntfack i plånboken och finns inget värre än mynt som ligger och skramlar i byxfickorna... Senast redigerad av Kaugesaar den 2010-09-19 klockan 15:25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur mycket folk man har omkring spelar också in på det ^^ Känner man att man kan visa lite röv utan att någon ser så går det an att huka
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Banned
|
Har i princip aldrig mynt på mig.
Men.. Tappar jag en krona framför mig, så tar jag upp den. Sticker den iväg så skiter jag i den... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
jag plockar alltid upp mina mynt, även mynt som inte är mina går inte säkra om dessa ligger under mina fötter
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|