FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vore nice dock om vi kör med users då det står vem som postat vad. Annars får man titta url och kanske ändå inte riktigt veta vem som är vem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och jag ber om ursäkt ifall jag inte kommenterat hos någon... men jag har inte vetat vart jag ska hålla koll. Har ju inte funnits ett fungerande RSS-flöde än. Nåväl. Jag tycker fortfarande webbrelaterade sajter bara får vara med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ah! Missade det att bara internetbloggar fick va med
![]() Har annars en blogg om SEO/Internet . Den kan fortfarande va kvar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag ville också vara med, men ser inte att min blogg är inlagd.
http://feeds.feedburner.com/bloggthecloudhost Jag har kommenterat en del, men ska bli bättre. Det är lite hektiskt just nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag bidrar med en Twingly-kanal där jag kommer att lägga in de bloggar som samarbetar här, och andra bloggar inom webbutvecklnig, SEO m.m.
Ni hittar Twingly-kanalen här: http://www.twingly.com/thecloudhost Nu i helgen uppdateras Twingly, så det går inte att komma in där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan ju vara ganska bra och kul att veta vem.
EDIT: Kanske mest för att slippa hovra url'en ![]() Senast redigerad av ninza den 2010-10-21 klockan 16:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle det inte vara trevligt med en länklista över "medverkande bloggar" under senaste inläggen också.
Är det www.pum.se/wn/ vi kommer köra på framöver förresten? Eller är det någon temporär sida? Lite förvirrad då det var en annan URL tidigare... Senast redigerad av kw_wasabi den 2010-10-23 klockan 21:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Det låter bra med en länklista tycker jag!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Det verkar inte som mitt senaste blogginlägg publicerats på Bloggsamarbete på WN.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|