FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ifall någon har tid att titta på det så är de bara hojta till förövrigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det http://pionen4.ihack.se/ man ska ha koll på för att se nya blogginlägg från andra?
Såg att det buggade lite och att du jobbar på det ninza. Men hur är det tänkt att fungera när det är igång? Ska alla blogginlägg skrivas ut där i sin helhet, eller blir det bara rubrikerna med länkar till orginalen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag prenumererar på RSS-flöden från de bloggar som är anmälda att de ska vara med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Har två bloggsidor jag skulle vilja samarbeta angående. e l punkt nu och e k e r o punkt com Det som är av intresse är alltså följande för sida 1: bostad, el, inredning, prisjämförelser eller annat inom det segmentet. På sida två är det ortsbloggar/sidor som är av intresse. PMa eller eposta om intresse finns ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag uppfattade det hela som att enbart bloggar relaterade till Internet fick vara med och delta.
Men om så inte är fallet, och bloggar om bland annat el är med i spelet så drar jag mig nog ur. Men det var ett bra initiativ av robincox! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är också tveksam till bloggar om andra ämnen. jag fick för mig att tanken var att ha ett mindre nischat samarbete. Ca: 10 bloggar om e-handel, affiliate/adsense, sökmotoroptimering och webbutveckling.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sen angående de du skrev wasabi om inläggen, det spelar ingen roll för mig hur inläggen postas, sidan kommer ju vara privat med inloggning var väl tanken så posterna kommer inte vara publika. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bloggar relaterade till Internet är de som vi kör på. Annars blir det för mycket och för invecklat eftersom alla är inte insatta i el(t.ex).
Tycker vi sätter stopp nu för flera då det kommer bli för mycket för alla att hålla reda på. Lämna gärna er åsikt om det ni som redan är med. Angående sidan kan jag inte riktigt sätta fingret på vad som buggar när jag tittade häromdagen. Jag har använt Feed2Post på antal andra sidor, aldrig med detta "spam-problem". Någon som har erfarenhet av Feed2Post eller liknande plugins hojta GÄRNA till så vi kan dra igång på riktigt! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|