FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, jag sitter och formar länkar på min hemsida, och undrar vad ni tycker om dessa varianter (och varför)
foretagsnamnet.se/tjanster-foretagsnamnet-erbjuder-som-din-webbyra => foretagsnamnet.se/tjanster foretagsnamnet.se/tjanster-foretagsnamnet-erbjuder-som-din-webbyra/skraddarbyggda-professionella-och-unika-hemsidor => foretagsnamnet.se/tjanster/skraddarbyggda-hemsidor foretagsnamnet.se/tjanster-foretagsnamnet-erbjuder-som-din-webbyra/professionellt-utformad-sokmotorsoptimering-at-foretag => foretagsnamnet.se/tjanster/sokmotorsoptimering foretagsnamnet.se/tjanster-foretagsnamnet-erbjuder-som-din-webbyra/sociala-medier-for-foretag => foretagsnamnet.se/tjanster/sociala-medier och sen ett till exempel foretagsnamnet.se/produkter-inom-webbproduktion => foretagsnamnet.se/produkter och till slut en undersida till just denna kategori foretagsnamnet.se/produkter-inom-webbproduktion/webbhotell-med-extremt-hog-driftsakerhet => foretagsnamnet.se/produkter/webbhotell __________________ Hur långa adresser bör man ha och varför? Varför kan jag tänka mig, sökmotorsrelevans och för att inte sticka besökarna i ögat. Hur hade ni resonerat och gjort? Hade ni valt de korta länkarna eller de långa? Jag kan inte riktigt bestämma mig. MVH |
||
![]() |
![]() |
|
|