FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skönt att sidan äntligen är indexerad! Kan vara jäkligt jobbigt ibland.
En sak bara. På din index-sida så länkar både Start, Nyheter och Kampanjer till /index.html. Fixa snarast... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Banned
|
Ja, jag vet det - hihihihi!
Håller på med dom sidorna - så jag länkade dom till index så länge. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har samma problem och hijackar därför tråden med en länk med förhoppning om att google ska se den ;o)
http://www.jpsrestaurang.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kommentera på bloggar, sätt länken i din signatur, använd dig av pusha... möjligheterna är oändliga! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Då man är ganska grön inom de mesta vet jag fortfarande inte vad skillnaderna mellan .htm och .html är.. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad hag hört så härstammar variationen från 90-talet då Unix-system använde html. Medan Windows inte stödde filändelser längre än tre tecken. För att vara på säkra sidan, vilket jag inte tror man behöver, kan man använda .htm om man ligger på Windows-server och .html om man kör Unix. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag tror inte heller google tar hänsyn till filändelser. Om jag har förstått det rätt så är .htm den "gamla" standarden medans .html är nyare? En modern webläsare bryr sig inte om skillnaden utan läser koden som bekant normalt börjar med <html> Rätta mig gärna om jag är helt ute och resor. Hotellet sidan ligger på använder sig av linux. Senast redigerad av Knasigt den 2010-10-26 klockan 21:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Använde mig av .htm på en Unix-server. Är 99% säker på att det var det som var fel. Då jag enbart ändrade filändelsen indexerades sidan på google inom någon dag. Bara ett tips till er andra, varit sjukt frustrerad i veckor ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|