FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! jag undrar om fler ägare utav Facebooksidor har fått sina skrivrättigheter i sidorna blockerade?
Jag märkte för ett tag sedan idag att de blockat mina rättigheter i majoriteten utav mina facebooksidor, pga. "Överträdelse utav användarvillkor". Det konstiga är att de hänvisar till en punkt/paragraf (11) som inte existerar på sidan man får se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jaha, då kom domedagen för facebook sidorna då... det var bara en tidsfråga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag kan givetvis förstå dem till viss del, men det känns ändå oerhört surt. Jag skulle vilja kontakta dem och försöka komma överens om något men det är ju i princip omöjligt att få kontakt med Facebook. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Samtidigt så har ju Artister, produkter, tjänster och så vidare inte drabbats. Utan det är till största del oss som skickar ut reklam i våra sidor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte direkt koll på detta då jag inte använder Facebook men det är alltså så att folk säljer annonser på sina sidor utan att Facebook själva får någon del av intäkterna?
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ja så är det, Facebook får ingen ersättning, men jag hade absolut inte haft något emot att ge dem ersättning om man nu kunde kontakta dem.. Okej, ja det förstår. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle inte vilja kalla oss snyltare; Vi har gjort vår grej och Facebook har totalt stängt alla dörrar till att kontakta dem. Hade det varit möjligt, så hade jag som sagt gärna delat mina vinster med dem. Det finns säkert intäkter att hämta där för dem med.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|