Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kontakt med Google?? Korrigering GoogleMaps

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-01, 10:50 #1
mistress mistress är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Medlem

Question Kontakt med Google?? Korrigering GoogleMaps

Hej, vet någon hur man kan få korrigerat en felaktighet i GoogleMaps? Har skrivit en fråga i Googleforum avsett för detta för flera månader sedan, även lagt in en egen recension (motvilligt), försökt att ringa HK i Se, men jag får inte tag i ngn? (Är osäker på att jag fixar detta med att ringa USA, ifall det blir tekniska ord jag inte fattar...)

PROBLEMET:
Jag har lagt in en info, med fakta och bilder mm på företaget, som är som den ska.
Men så ligger en dublett på samma företag i en egen GoogleMaps med fel adress som gärna kommer upp på sökningar. Jag vill att den felaktiga ska raderas.
När jag - från den felaktiga hänvisningen trycker länk: Föret.ägare? och loggar in så kommer jag bara in på den rätta, jag kan såldes inte komma in och rätta felaktigheten själv som sig bör...??

Jag sätter mitt hopp är någon vänlig själ här som är med i WN som jobbar på Google kanske kunde hjälpa mig med detta dilemma, eller ge mig ett råd hur jag ska göra, eller vart jag ska vända mig. (För de vill antagligen inte vara nåbara. Det är säkert många som vill tala med Google i olika ärenden, gissar jag och det är för resurskrävande att svara i telefon från allmänheten...)

Men ett fel som de skriver om ett företag måste man ju kunna få korrigerat?

Snälla, hjälp mig!
mistress är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-09-28, 12:13 #2
Medlem

Medlem

Tusen Tack, Du som hjälpte mig.
Är nästan säker på att en underbar själ här på WN läste min vädjan; en som jobbar med Google som kunde fixa detta -och det helt Anomymt.
Gud välsigne Dig.
(Bör påpekas: Ser ej Gud som en sträng gubbe med skägg som ska tillbes under någon religion med en massa pekpinnar, utan som en sjutusan till underbar go glad kärleksfull kraft, och det är det jag önskar jag Dig, Du anonyme välgörare) ;-)
Är så tacksam. Mer än någon kan ana...

Senast redigerad av mistress den 2010-09-28 klockan 12:14 Anledning: stavn
mistress är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
google maps, kontakt med google, korrigera adress

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017