FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet inte om detta har hänt någon annan innan. Men nu händer det mig för andra gången. Jag ska SMSa, så jag startar mina SMS men när jag kommer in står det bara "Meddelanden (-1)" och försöker jag skicka ett SMS så skickas det inte. Utan "meddelande" funktionen bara stängs ner. Så jag ber en kompis SMSa mig för att se om det fungerar att ta emot SMS (personen som skickade fick en leveransrapport), men inget händer. Så nu vänder jag mig till WN och ber om hjälp
![]() Här har ni ett PrintScreen på hur det ser ut på skärmen när jag går in i "Meddelande". http://img697.imageshack.us/img697/1778/1001004.png Kan någon hjälpa mig med detta problem blir jag väldigt tacksam. mvh Svar som "Kontakta Apple" eller "Kontakta din teleoperatör" behövs inte i denna tråd, tack. Senast redigerad av Bricksquad den 2010-08-31 klockan 22:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Provat köra en reset genom itunes. /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Been there, done that.
Men så jävla jobbigt att göra det så ofta? Måste ju finnas en lösning på detta problemet? mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sluta skriva SMS, problemet löst!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Tråkigt när det strular, är väl bara att lämna in den och få den fixad? Annars googla runt lite, du är säkert inte ensam om problemet. /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjo igen,
Mjo, tråkigt värre. Men sitter och försöker återställa den nu ![]() ![]() mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ring Apple Care.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Testat att uppdatera till 4,0,2?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
ingen hjälp, men av ren nyfikenhet, vilken version är det och är det 4.0.2?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|