FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag var inne och kollade på lite mods och styles för mobiler på vbulletin.org, men kunde inte hitta något jättekonkret som skulle funka direkt för vB 3.8.2...
Skall leta lite mer imorgon.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur blev det med Tapatalk, har detta aktiverats i foruminställningarna?
Med tanke på att nästan all reklam ändå är flash och inte visas i iPhone ser jag ingen ekonomisk anledning att inte aktivera stödet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Med firefox i android tycker jag att det fungerar bra, förutom annonserna som blir väldigt störande. Personligen skulle jag gärna se en mobilanpassad variant med andra (eller helt utan) annonser.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hm, förstår inte riktigt vad du vill säga eller vad det har med frågan att göra? Tapatalk är en app som parsar bland annat vBulletin-forum, förutsatt att forumägaren aktiverat detta. iPhone-användare lär väl även fortsättningsvis surfa via datorn i första hand, men när man sitter på tuben eller dylikt vore det smidigt.
Senast redigerad av Adestro den 2011-09-06 klockan 19:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det var inte min syn, jag tyckte bara resonemanget kring annonserna var konstigt.
![]() |
Svara |
|
|