FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag är på jakt efter ett litet och simpelt Wordpress-plugin för att lägga upp en väldigt enkel "butik" (det är inte riktigt rätt ord i sammanhanget, men får duga).
WP Commerce provade jag lite snabbt men det var för avancerat för mina behov. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hallå där. Se följande bloggpost: http://speckyboy.com/2008/10/23/10-p...for-wordpress/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har nu provat eShop men är missnöjd med hur den agerar. Allt jag vill ha är något väldigt simpelt system som jag kan koppla till PayPal, men det verkar nästan omöjligt att hitta.
Är det verkligen ingen som har tips på någon bra WordPress-shop? Vid närmare (läs: inte nyvaken) titt på Sweelys länk så hittade jag faktiskt två som eventuellt kan vara det jag söker. Skall undersökas. Senast redigerad av Hjorten den 2010-08-06 klockan 11:28 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Jag använder WordPress Simple Paypal Shopping Cart, den är väldigt lätt och funkar bara med PayPal.
Inget skoj om man har tusentals produkter att sälja, men vi använder den i en butik med enbart tre produkter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Kommer inte ha speciellt många produkter, i dagsläget är det bara en, men det kommer nog mest handla om ett hundratal - om ens så mycket. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Kanske andra som är intresserade. Ta bort mellanslagen:
din goo .se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det såg nice ut, får ge det ett försök i helgen.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|