FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Iofs, inga problem att göra det (bara ett par stycken, och lätt att konvertera). Mest nyfiken på varför?
Citat:
Windows media player har ju de flesta användarna ändå så inte så omständigt iofs och har man inte möjlighet att spela wmp filer så kommer man nog nångång till en punkt när man vill lösa det ändå antar jag. Och jo iofs kunde man gjort ett program för väckarklockan men det finns ju en del andra sådana redan och då måste man ju ladda ner och installera osv osv. Det är ju också så att man kan använda sidan som ren radio om man vill, behöver ju inte "bara" vara som väckarklocka och "nattningstimer". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok, då antar jag att jag är på rätt spår? Har nu finlirat lite till med skuggor osv osv...
Inga fler förslag/feedback designmässigt? Gamla designen = www.uppohoppa.se Nya designen = Adress som tas bort senare... EDIT: Har lagt ut den nya designen på UppoHoppa.se nu. Mvh P3N Senast redigerad av P3N den 2010-07-29 klockan 19:56 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jupp, tackar. Är fixat nu. Tack för infon :-) Klart man skall undvika dem då. Tack
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den nya designen upplagd på sidan nu
![]() Tack för feedbacken ![]() |