FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå alla.
Jag skulle vilja få feedback angående ett nytt projekt. Tjänsten går ut på att samla alla Sveriges hyrfilmer där besökare kan lätt söka efter en viss film, för att sedan klicka sig vidare direkt till hyrfilms-leverantören och starta filmen. Jag tar tacksamt mot alla kommentarer och funderingar. Besvarar även frågor i tråden. http://www.allahyrfilmer.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Verkar ju vara en riktigt vettig idé.
Borde ju främja konkurrensen mellan de olika uthyrningsföretagen en hel del. Kanske info om kvalité eller dylikt skulle vara med? Eller alla kör kanske med samma kvalité? Jag är dåligt insatt i hur de olika bolagen visar sina filmer osv (har aldrig hyrt på nätet..) men känns som om info om de olika leverantörerna hade suttit fint. Sen hade det varit riktigt trevligt med möjlighet att se trailer av filmen direkt också utan att hoppa in till de olika leverantörerna. Och sen kan man ju ha någon typ av topplista på mest sökta filmer t.ex och möjlighet att välja genre om man är osäker på vilken film man vill se för tillfället osv osv. Man kan ju bygga ut detta rätt mycket faktiskt ![]() Hur som, lycka till med projektet och hoppas att du fick lite fler idéer nu ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilka sidor indexerar ni egentligen?
Jag hade svårt att komma på en aktuell film. Därför sökte jag istället på "Star wars" som jag antog skulle generera en drös med träffar. Till min förvåning fick jag 0 träffar. Jag tvivlar på att det är väldigt få företag som INTE hyr ut en Star wars-film, därav min fråga... Edit: Får även 0 träffar på "lord of the rings" och "sagan om ringen".. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Rolig domän ...
"alla hyrfilmer" eller/och "alla hyr filmer" ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Dom flesta stora Svenska hyrfilms-leverantörer, bland annat Headweb, Voddler, SF Anytime och Viasat.
Jag hade svårt att komma på en aktuell film. Därför sökte jag istället på "Star wars" som jag antog skulle generera en drös med träffar. Till min förvåning fick jag 0 träffar. Citat:
![]() Tack igen alla som har kommenterat, och tar tacksamt emot mer kommentarer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sortera efter pris måste helt klart implementeras.
Tips: hyrfilmer.com Ledig hyrfilmer.nu Ledig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu är jag petig men det är något galet med er tårta? Alla tårtbitar ser ju lika stora ut? SF är ju mindre än 1/3 så stor som Headweb tex
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|