FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ringde Telias privatkundtjänst nyss. Hamnade i telefonkö precis som vanligt (tror det var plats 28 eller liknande). Väntetid 17 minuter. Inget konstigt med det!
Jobbade mig upp i kön och till slut var jag på plats 1 i kön. Problemet var att jag fortsatte stå på plats ett i kön en lång stund. Då tog jag en annan telefon och ringde Telias kundtjänst även från den, och blev placerad i kö. Plats 26, väntetid 15 minuter. Jobbade mig sakta upp i kön även här medan den andra telefonen fortfarande stod på plats ett i kön. Efter en halvtimmas kötid på ena telefonen varav ca en kvart på plats ett kopplades jag fram. Då hade min andra telefon hunnit till plats 8! Hon på kundtjänst beklagade och meddelade att telefonkön "räknade fel" ![]() Heja Telia! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En gång blev jag plaserad i telias kö och var typ 25-30 i kölistan och hade arbetat mig uppåt till typ 5 efter 20 min, då blev jag portkopplad, och när jag ringde upp igen så hade teliaväxelen stängt ner för dagen. Hurra hurra för telia är så bra. Inte.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|