FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
ScreenShot003.jpg Inget konstigt alls med det. Citat:
Jag ska verkligen inte ge upp i första taget. |
|||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fattar folk att det handlar om en sponsrad länk?
|
||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Affiliator fungerar som en mellanhand mellan annonsörer och webbsidor som vill visa reklam. Som grund för vår tjänst ligger ett affiliateavtal som affiliaten förväntas efterleva. Det är dock alltid upp till annonsören om denne vill tillämpa att dra tillbaka ersättning som ej intjänats enligt dessa regler. Vi på Affiliator är öppna för nya kanaler och ideér för att driva trafik och där står Facebook för en hel del innovation gällande annonsering. Bl.a. i statusrader, på sidor och betald annonsering. Vi har hittills endast tillåtit betalad annonsering via Facebook. Grundreglerna för annonseringen sätts upp i affiliateavtalet som finns att se på http://www.affiliator.se/affiliate/v..._affiliate.pdf Följande del i avtalet avser trafikens ursprung och villkor. Citat:
Med Vänlig Hälsning, Affiliator-teamet |
|||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Låter som en vanlig arbetsdag i en affiliatemarknadsförares liv.
![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att döma av Menox så kan man ju uppenbarligen inte kontakta er för att få klarhet då svaret inte betyder något.
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det om något är inte okej! Bara för att de avslutar sitt samarbete med er, så kan ni ju inte låta dem slippa betala de affiliates som annonserat åt dem! Jag har som sagt kontaktat diverse personer som kan både det här med affiliate-nätverk men även juridik, och det sätt ni handlar på är inte okej. OM jag tydligt skriver att mina facebooksidor ligger på domänen facebook.com, och det mediet blir godkänt. Hur kan ni då säga att det INTE är tillåtet? För ni talar emot er själva. 1. Ni säger att ni inte har något att göra med om annonsörerna vill betala eller inte. 2. Men ni säger själva att det enda medlet ni tillåter i nuläget är betald annonsering på facebook. 3. Dock har ju de jag annonserat för SJÄLVA godkänt facebooksidor som medie, vilket bör räcka som bevis! Om jag säger så här. Ni får i framtiden göra vad ni vill, och agera hur oprofessionellt ni vill. Men jag ska få min provision utbetalad. Det är på det här sättet ni tjänar pengar. |
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu använder jag inte affiliator aktivt och det var årtal sedan jag läste villkoren, men de flesta aff-nätverk brukar skriva in att dom kan konfiskera pengar om man bryter mot villkoren eller fuskar.
|
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||