FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjenare alla på WN, jag vet att det här inte är något bilforum men det finns säkert någon som är bil intresserad här!
Någon som har några erfarenheter inom Celicor? Tycker du att det är en fin bil orginal eller bör man dra på ett kjolpaket på bilen? Bild på en Toyota Celica http://images04.olx.com/ui/1/85/75/2468075_1.jpg Mvh Rickard |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Oj vad jag ville ha en sån när jag var yngre. Jag gillar den som den är, det blir lätt överdrivet med kjolpaket
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
kjolpaket och 3tums avgassystem är pajas. men är man 18år och tycker att "fast and furious" är världens bästa film så kör i vind :-)
Annars är Toyota bra och hållbara bilar till ett bra pris, men ganska långt ifrån skojiga. Vill du vara helt rätt, kör tyskt ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Själv tycker jag att bilen är finare med ett kjolpaket, ni kan skratta åt mig men den ser så "gammal" ut utan. Iof är bilen från 95 så den är ju rättare sagt gammal.
Om jag köper mig en celica så kommer jag garantera er att jag absolut inte kommer ha någon vinge på. Det är verkligen "fast and furiouse" stil. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|