FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Wordpress på egen domän är - som du säger - det bästa alternativet. Och man får ju vad man betalar för. Jag rekommenderar det fortfarande, trots alla gratisalternativ. Finns för övrigt .infos för knappt 7 kr ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
När det som i detta fall handlar om en företagsblogg så skulle jag förespråka en egen domän även om årsavgiften låg på 500 kr per år. Att ha en blogg på egen domän ger många fördelar, bl.a: - SEO (länkar till företagets sajt) - Enklare att komma ihåg - Ser mer seriöst ut Senast redigerad av kw_wasabi den 2010-07-02 klockan 01:12 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Herr Wasabi fick med allt. Har själv stött på företag som använt sig av gratis bloggtjänster... och det ser inte seriöst ut kan jag säga er. Domänerna brukar dessutom vara extremt jobbiga att komma ihåg.
Inte nog med det, hade ni tänkt sökmotoroptimera bloggen? Brukar inte gå särskilt bra hos gratis bloggtjänster, men det fungerar galant hos wordpress på egen domän. Mitt tips till er hade varit att både starta hemsida och blogg på en domän för att spara pengar. Köp en domän (supportgrossisten.se) och ha ert företags hemsida där. Skapa sedan en blogg (med wordpress) på supportgrossisten.se/blogg. Ser så sjukt mycket professionellare ut. Och är tusen gånger bättre än gratis bloggtjänster. Senast redigerad av Sweely den 2010-07-02 klockan 01:52 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan rekommendera Googles bloggtjänst Blogger, som jag har använt i flera år utan som helst problem. Plus finns flera tusen olika teman att välja bland, och mer funktioner än hos Blogg.se.
Kan ni tänka er att lägga ut pengar, i så fall rekommenderas WordPress. Senast redigerad av Fender den 2010-07-02 klockan 11:53 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|