FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för feedbacken, du påminde mig om en grej jag ju skulle fixa men inte tagit tag i, hade visst satt kartan till default och ovanpå det satt till en till "navigering", hade inte kollat detaljerna i koden googlemaps bjuder på förrän nu. Men nu är det dubbla borta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
WASD, vad skrev han? (raderat inlägg 2010-07-08, 18:35)Ser att han kollat säkerhetshål på sidor, jag fick tips om detta på annan plats och täppte till mot xss igår, var det det eller nåt annat?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sidan ser helt okej ut, designen alltså. Som studiox tidigare skrev.. skär ner på annonserna eller ta bort dem helt.
Kartan fungerar inte så bra för mig, sitter mitt i centrum i västerås, men enligt kartan så är jag i skogen en bit innan Sundsvall... Antar att jag är i skogen för min ISP ligger där(?) haha. Såg tidigare att ni pratade om XSS hål, sidan verkar vara emun mot det mesta nu. ![]() Senast redigerad av fooztr den 2010-07-12 klockan 08:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jo, jag har täppt till, fixade till slut sent igår så det bara går att skriva siffror och punkter, och det i rätt form för ipnummer. Höger ruta funderar jag ännu på då det ska släppa in både domännamn och siffror, och hittills har jag bara sett a-z som möjlighet, och då faller ju å ä ö bort. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|