FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Premium domänen spanien (.) nu läggs ut på för ev. försäljning.
Domänen har varit under intern utveckling men aldrig utvecklad så ingen tillhörande statistik. Planerna har alltid varit att utveckla den och så kommer nog även ske om ingen försäljning sker. Kan knappast se en bättre domän för resor/hotell/boende för detta resemål. Lägger ut den för att se intresse och se ev. bud. Tar alla bud, frågor och seriösa spekulanter via PM eller mail och tacksam om detta respekteras. Startbud: xx xxx SEK |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
säljer du som företag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Domänen säljes som företag, moms tillkommer samt överlåtelseavgift.
Ber om ursäkt för att jag inte skrev detta från början. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det inte seriösare med en öppen budgivning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Var aldrig min avsikt att vara oseriös, jag har hållit alla inblandade parter uppdaterade på löpande basis så det hoppas jag inte varit några problem.
En av anledningarna till en sluten försäljning är istället just För kunden då vissa personer/företag kanske inte vill att alla ska veta exakt vad en domän kostade osv, kanske har fel där men det är mina erfarenheter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Finns det några bud och vilken prisnivå ligger vi på? Har du något lägsta acceptabla bud?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill ha pm om läget och aktuellt bud
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Flyttar budgivningen till en öppen budgivning för allas trevnad och insyn.
Budstart: 40 000 SEK ex moms + överlåtelseavgift Slut: Söndag 11 juli kl 00:00 (bud inkomna efter 23:45 förlänger budtiden tills inga fler bud inkommer) Efter detta avslutas auktionen oavsett och domänen är Ej längre till försäljning. (Om önskemål finns så kan PM skickas och jag publicerar budet om du/ni önskar vara anonyma) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tråd kan låsas, domänen EJ till salu längre.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|