FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Letade bland gamla filer och snubblade över en lite äldre klan/gaming-design. Har tidigare försökt sälja den på WN, men det var för något år sedan och köparen hörde aldrig av sig.
Är villig att acceptera alla, vilket innefattar vad som annars kan ses som skambud. Har ingen nytta av designen (som är kodad i CSS) själv, så jag ser hellre att någon får användning för den. Sidan går att beskåda här: http://www.nukem.se/backup/evilz/ Frågor och liknande tas i PM eller tråd. Budgivning pågår i en vecka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen alls?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
OT, men designen är grymt läcker! Jag hade lätt köpt den om jag haft någon användning för den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tackar! Även om jag tyvärr inte kan ta ära för själva designandet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Amen herregud BoXon... Vilken onödig slutsats.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hahaha... Förmodligen så har han köpt designen av någon grafiker som gjorde jobbet åt honom. För att kunna sälja hemsidor så behöver man inte vara "skaparn" av den från första början utan det går bra att köpa upp ett projekt/design och kränga den vidare.
Så är nog läget nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Precis. Designen köptes för ungefär ett år sedan och jag syftade då till att använda den i (inte så förvånande) gamingprojekt. Projektet föll i graven redan under planeringsstadiet, och sedan dess har den legat orörd och helt oanvänd.
Kan tillägga att jag klargjorde med designern att jag skulle få fullständiga rättigheter att göra i princip vad som helst med designen. Eftersom jag inte har någon användning av den, eller har haft det under det senaste året, kände jag att det fanns bättre användningsområden för den. Eventuella frågor tas gärna i PM, men om ni känner att jag var otydlig får ni självklart ta upp det här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kan du vara snäll och endast posta en bild på layouten? Jag har svårigheter att komma in på vissa sidor här på jobbet. Tack på förhand
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |