FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Ofta får du svar som är så pass bra som du skulle prata med en tekniker hos oss. De har tillgång till vår driftjour via chat och telefon som är online 24/7 som backup. Dagtid kopplas krångligare till vår secondline där 5 tekniker tar hand om dessa ärenden heltid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Oderland är fenomenala. Jag har skickat frågor till supporten vid 23:00 och fått svar inom någon timme eller två.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är mycket prat om support men jag föredrar faktiskt webbhotell där man inte behöver någon support
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alla kan ha problem ibland. Binero har uppenbart växt mycket på bredden och höjden under senare året och det är nog befogat med lite växtvärk.
Är det en lite större satsning så tycker jag att VPS, Moln eller egen server kan vara en utmärkt investering. Även om webbhotell kan vara mycket bra - vid större och mer seriösa satsningar så har du nytta av egen miljö. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inloggningen till deras kundzon är otroligt seg, Men i övrigt har jag inte drabbats på det sätt många postar trådar och inlägg om här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Därav har jag aldrig testat att göra ändringar hos binero på namnservrarna. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|