FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Renodlade communitys utan innehåll och substans är en ganska dödsdömd idé från första början. Att Lunarstorm inte skulle klara sig i längden tror jag de flesta förstod. Det hände i princip ingenting på flera år och det leder garanterat rakt i graven för en sajt av den typen. Facebook står betydligt mer stabilt med allt som finns kring sajten men om det räcker till överlevnad i framtiden återstår väl att se.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror att folk kommer välja smalare och mer nischade sociala mötesplatser istället för "breda Facebook" i framtiden. Även om platser som Lunarstorm, Playahead Skunk kanske kommer ligga kvar i graven så tror jag att samma koncept kommer att fungera igen. T.ex. för ungdomar som tröttnat på spionerande lärare och föräldrar.
Personligen börjar jag redan känna att jag har lite för lite kontroll över de delar av mitt privatliv som faktiskt är tillgängligt för ganska många personer. Facebooks försök till att skydda sin integritet ger jag inte särskilt mycket för. Den tendens jag tycker mig ha sett är en ganska liknande tillväxt kurva för flera communitys/sociala mötesplatser. För några år sen klagade t.ex. MySpace på att de tappade besökare efter att ha varit ett av världens största mötesplatser. Dock så har Facebook gjort något som gör att de förmodligen aldrig kommer gå omkull även om folk tröttnar på deras mötesplats, Facebook Connect. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Så otroligt skönt - Champagne någon?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Har sett liknande kommentarer som Studiox tidigare. Det verkar finnas en intressant historia bakom detta då många verkar ha någon form av törn i sidan till Studentis.
Detta är väl inget skvallerforum direkt, men man kan ju inte låta bli att bli lite intresserad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns det några fynd att göra i konkurs auktionen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En Macbook Pro, några servrar m.m.
Kolla listan här: http://www.erikssonobengtsson.se/egendom/rightup.htm Frames is teh shit ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|