FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej !
Håller på att lägga ner min webshop www fina lina se. Jag säljer nu delar av verksamheten 1. logotyp 2. www adress 3. 2500st mail adresser (kunder som anmält sig till nyhetsbrev) Perfekt för dig som vill starta upp en egen inredningsbutik. Sidan har funnits i ca 2,5 år ! Vi har under 2009 annonserat i drömhem & trädgård och 2010 haft 5 annonser i allt i hemmet. Vi ligger bra till på google om man söker på några av våra populäraste märken. Så varför väljer jag att sälja ? Jag jobbar heltid på industri, familj så tid till andra projekt blir lidande. Kan tänkas att sälja delar av varulager. Säljs som företag så bud i tråden blir ink. moms. Kostnaden för flytt av domän ingår (ligger hos loopia) Auktionen slutar 2010-06-20 Vi börjar på 0kr och bud stege på 500kr Jag har även andra trådar ute och uppdaterar här så fort som möjligt. Frågor tveka inte att skicka mig ett pm. Mvh // Isak |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud inkommit och är nu uppe i 5500 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vore kul att veta hur mycket försäljning där är samt vinst
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jawn du har pm, bud är nu uppe i 7500:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle du kunna PMa mig också med försäljning, vinst, besökare, avslut osv?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skulle även uppskatta information om den ekonomiska situationen i ett PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag är också intresserad av ekonomisk information
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
även jag tar gärna ett PM efter lite övervägande
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Så jag antar att du redan funnit din köpare?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul att det blev lite intresse, jag har tuvärr inte haft möjlighet att uppdatera forums tråden och har med samförstånd av högsta budgivare flyttat fram auktionens slut datum till 27/6
Ni bör alla nu ha fått pm. Högsta bud är nu 8000kr Hemsidan kommer under veckan att läggas ner helt och en sida där det står att fina lina här semester kommer komma upp istället och möjligheten att anmäla sig till nyhetsbrev kommer möta besökarna tills affären är avklarad. Frågor skicka pm eller för snabba svar 0733-720070 -------------------------------------------------------------------------------- Det som jag ser som positivt med att ta över en redan befintlig e handel som min är bland annat alla kontakter till levrantörer. Många levrantörer vill inte ha för många butiker som säljer deras produkter och nekar ofta företag som vill bli återförsäljare för att skydda sitt varumärke lite. Senast redigerad av isakonline den 2010-06-22 klockan 08:36 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|