FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Precis, hörde nått om att tele2 hade nått på G också, dvs då har telia, tre, telenir och tele2 de möjligtvis i pipen. Tror apple har släppt de hela exclusive en hel del nu i de ettablerade länderna en del när de har skapst en trevlig marknad. Mot i början när bara at&t sålde ifånat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Pratade med tele2 precis och frågade om dom kommer att sälja telefonen.
Dom håller på och jobbar på det just nu och chansen att dom kommer sälja den var mycket stor. Håll koll på deras hemsida, den bör komma upp där snart för bokning! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Allee du får gärna skicka iväg ett PM till mig här på forumet om du ser att den finns för bokning så gör jag detsamma!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När man nu köpt sig sin Telefon.
Vad behöver man då för abonnemang för att kunna utnyttja telefonen till fullo? Vi säger att jag köper den från Telia. Då behöver jag hitta ett bra abonnemang hos Halebop då jag och de jag ringer mest har just Halebop, och jag är mycket nöjd. En självklar punkt är väl fri surf? Utan internet så är en Iphone/Iphone 4 helt onödig eller hur? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Medlem
|
Har hört (men kan inte bekräfta) att telefonen inte kan användas för tethering tillsammans med Halebop. De har tydligen inte lyckats få ett avtal med Apple på den punkten. Telia fungerar däremot bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sen finns dem som slänger telefonen i väggen när de bli sura på något. Personligen känns iphone lite efterblivet, för liten skärm och inget multitaskade os.
Få se när iphone os 4 kommer..3.2 av iphone har en del att önska. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|