FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Funkar det att söka på postnummer alls? Biluthyrare inom mitt postnummer som finns i ert register dyker inte upp. Inte häller biluthyrare från närliggande postnummer dyker upp?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Härlig tjänst, enkel och överskådlig. Skulle dock vilja se att formulären var mer i fokus, ta lite inspiration från flygresor.se!
Även fast jag inte har körkort så får ni i alla fall ett bokmärke hos mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grym tjänst! Redan använt den OCH bookmark'at.
Tack! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ni har ett fel på ort i databasen.
Jag provade att skriva in "Upplands Väsby" i sökfältet och den hittar ingen ort utan vill ha "Upplands-Väsby". Jag tror dock det är tio år sedan kommunens namn officiellt ändrades. Hade varit vettigt att få ange ungefärlig storlek på bilen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
|
|||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Att kunna ange ungefärlig storlek (liten, mellan, stor), (alternativt kunna filtrera dem i sökresultatet) ska byggas in så småningom. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej igen!
Har idag registrerat domänen hittahyrbil.com och leker nu med tanken på att byta domän. Jag tror att hittahyrbil.com skulle vara lättare att komma ihåg jämfört med enbil.nu, och en del postare i den här tråden var ju skeptiska till namnet. Nu undrar jag hur negativt det här skulle påverka vår placering i sökmotorer (som iofs. inte är mycket att hänga i granen i nuläget), förutsatt att vi gör en google-korrekt flytt med 301-redirects och meddelar google via webmaster tools? Påverkar det att domänen är nyregistrerad även om man gör en flytt? Tack för alla svar hittills! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bugg?
Volvo V50 Pris None kr kr/dygn (från Hertz) Ett väldigt bra pris känns det som ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|