Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

BenQ 27" LCD HD bildskärm

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-26, 11:42 #11
spock spock är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2006
spock spock är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2006
Jag bumpar denna en gång. Jag kan tänka mig att gå ner några hundringar ytterligare i pris.

Jag har inte ork eller tid att lägga ut på blocket eller tradera, så säljs den inte här får det bli leksak! Paketet har stått oöppnat i lägenheten i en vecka nu, det kliar onekligen lite i prylfingrarna.
spock är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-26, 12:13 #12
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av spock Visa inlägg
Jag bumpar denna en gång. Jag kan tänka mig att gå ner några hundringar ytterligare i pris.

Jag har inte ork eller tid att lägga ut på blocket eller tradera, så säljs den inte här får det bli leksak! Paketet har stått oöppnat i lägenheten i en vecka nu, det kliar onekligen lite i prylfingrarna.
Du får nog tyvärr gå ner lite till i pris. Då vi flesta har företag här så kostar en sån skärm oss från butik ca. 3000kr exls moms. Och till det priset får man den levererad till dörren, inga problem med garanti och slipper ytterliggare lite vinstskatt.

Personligen så är jag kanske lite girig men allt över 40% av nypris är aldrig intressant för saker som kan dras av i företaget då det är ungefär vad jag skulle få ut i lön istället.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017