FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag och några personer till driver en webbyrå och för någon månad sen bestämde vi att göra om vår sida till något mer attraktivare. Nu när allt är klart vill jag veta vad ni tycker: Creative Workshop - Webbyrå i Stockholm
Hade riktigt brotom när jag gjorde denna så det kan hända att det finns en del stavfel i texten. Tack för all feedback! UPDATE: Om ni har en iPhone surfa in på www.creativeworkshop.se/iphone Nästan klar med den ska bara ordna så man kan se i landscape mode (när man vänder mobilen på sidan) o sen lägger jag på en kod som kollar if(dator)='fullsite' else if(iphone)='mobilesite' Senast redigerad av lawyer01 den 2010-05-26 klockan 17:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker den ser riktigt bra ut. Sitter på jobbet med IE6 och Chrome. Och i IE6 fungerar den inte. Men annars ser de fint ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mycket snygg! Personligen tycker jag den gråa bakgrunden bakom era arbeten känns sisådär. Lite "smutsig" och tråkig, men det är kanske bara min personliga smak. Jag tror dock den skulle vinna på att vara mörkare eller lite "färggladare". Annars kalasbra. Jättsnyggt och enkelt att navigera. Jag kan inte hitta något annat att klaga på efter en hastig titt. Ni skall känna er stolta!
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
haha herregud, mästerverk. Riktigt snyggt, riktigt enkel att förstå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
älskar den. enkel och bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Captain Thailand: Tack för konstruktiv kritik, jag har funderat på det, går säkert att trixa till den!
zekighulam, danieldate: Tack!! Senast redigerad av lawyer01 den 2010-05-14 klockan 22:42 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är såklart snyggt men det är samtidigt exakt så som 5/10 byråsajter ser ut idag, på gott och ont
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt snygg, även fast den kanske inte är så nytänkande så är det riktigt läckert.
Gillar speciellt hur ni lagt upp det med portfolion. "Ett annat sätt att höja tillgängligheten och nå fler användare är att anpassa webbsidan för alla webbläsare. Enligt statistiken är Firefox, Internet Explorer, Safari och Opera de vanligaste webbläsare i dagsläge. Vi ser till att stödja dessa och våra sidor funderar felfritt i alla webbläsare. Iphone-användare* kommer inte heller att bli besvikna." - Chrome då!? ![]() Senast redigerad av Solaris den 2010-05-15 klockan 11:48 Anledning: Rage |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
"Ett annat sätt att höja tillgängligheten och nå fler användare är att anpassa webbsidan för alla webbläsare. Enligt statistiken är Firefox, Internet Explorer, Safari och Opera de vanligaste webbläsare i dagsläge. Vi ser till att stödja dessa och våra sidor funderar felfritt i alla webbläsare. Iphone-användare* kommer inte heller att bli besvikna."
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|