FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul tråd!
40 stycken här, försöker att tänka igenom lite extra när jag reggar domäner nu för tiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har väl 50+ domäner men de allra flesta har jag gjort något av.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller när man snappar sina gamla domäner
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eller när man försöker köpa en domän från en annan här på forumet och inser att man redan äger den ... och han inser att han inte äger den, fast han trodde han gjorde det. Pinsamt i båda ändarna ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Eller när man ser en skön domän att snapbacka och inser att man själv ägde den innan men lät den expirea
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Haha! Domän spekulationer är en dyr hobby, särskilt idag, då allt bra är taget. Roligare runt 2000 , då man kunde plocka pärlorna, särskilt då Nic-se gjorde olika refomer. Bästa refomen var när man inte behövde AB längre utan bara EF, kunde plocka en del russin ur kakan redan den tiden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det en varningssignal att inte ha koll alls på hur många man har utan bara vet att man slutade räkna vid 70 nånstans?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Trevligt att veta att man är långt ifrån ensam om detta. Precis som många andra sagt så har även jag börjat tänka över mina registreringar den senaste tiden. Nu ligger fokus på att skapa sajter till de flesta av domänerna som ligger på lager, därefter kan jag med gott samvete börja registrera nya.
Hoppas .SE inte uppnår registreringsmålet i sina prognoser, så att det blir en rea i december ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Oh no...gick in på Snapback idag och började storshoppa O______O
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
En flaska whisky och samtidgt läsa vilka domännamn som släppts dom senaste 2 veckorna resulterade i 17 domäner och en rejäl huvudvärk...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|